Jak połączyć smartband z telefonem?

Dopiero po połączeniu ze smartfonem smartband, czyli elektroniczna opaska sportowa, pokazuje pełnię możliwości. Nie trać czasu i szybko sprawdź, jak poprawnie sparować oba te urządzenia!

Jak połączyć smartband z telefonem?

Spis treści:

    O czym warto pamiętać, zanim połączysz smartband z telefonem?

    Przed sparowaniem obu urządzeń pamiętaj o podstawowych kwestiach. Przede wszystkim nie zapomnij o aplikacji, która w tym przypadku musi odpowiadać Twojej opasce. Więcej informacji na ten temat zawsze podaje producent. Warto więc zajrzeć do instrukcji obsługi lub odwiedzić oficjalną stronę marki.

    Zazwyczaj aplikacja określa dokładnie konkretne wymagania systemowe. Należy do nich np. wersja systemu operacyjnego lub ilość wolnego miejsca.

    Żeby połączyć smartband z telefonem, potrzebujesz dostępu do internetu. Nie zapomnij także uruchomić funkcji Bluetooth. Dopiero dzięki tym czynnikom uda Ci się sprawnie sparować urządzenia.

    Jak połączyć smartband z telefonem? Instrukcja krok po kroku

    Po zapoznaniu się z powyższymi wskazówkami przejdź do sparowania urządzeń. Każde z nich musi być naładowane i włączone. Dalej postępuj zgodnie z instrukcją.

    1. W telefonie uruchom Wi-Fi. Przyda się, jeśli zajdzie potrzeba pobrania dodatkowej aktualizacji.
    2. W tym samym urządzeniu uruchom funkcję Bluetooth. W innym przypadku połączenie ze smartbandem nie będzie możliwe.
    3. Włącz aplikację do obsługi opaski. W niektórych przypadkach wymagane jest założenie konta.
    4. Uruchom smartbanda.
    5. Często zdarza się, że sparowanie opaski z telefonem odbywa się automatycznie. Jeśli jednak to nie nastąpi, wykonaj kilka dodatkowych czynności.
    6. W telefonie otwórz Ustawienia, następnie Łączność. Wybierz kolejno Połączenie z urządzeniem lub Bluetooth. Z listy dostępnych urządzeń odnajdź nazwę swojej opaski i wybierz ją. Następnie kliknij Połącz.
    7. Po sparowaniu ze sobą obu urządzeń niezbędne jest dokończenie konfiguracji. Zrobisz to w łatwy sposób za pomocą swojej aplikacji.

    Jak połączyć smartband Xiaomi Mi Band z telefonem?

    Parowanie smartbanda z telefonem nieco się różni w zależności od modelu pierwszego wspomnianego urządzenia. Przedstawię Ci bardziej szczegółową instrukcję łączenia smartfona z opaską serii Xiaomi Mi Band.

    1. W telefonie włącz funkcję Bluetooth.
    2. Uruchom smartbanda oraz aplikację Mi Fit. Jeśli jesteś już posiadaczem konta, zaloguj się na nie. W innym przypadku konieczna będzie rejestracja.
    3. Łączenie smartbanda z telefonem powinno odbyć się automatycznie. Jeśli tak się nie stanie, przejdź do kroku poniżej.
    4. Otwórz zakładkę Profil i wybierz Dodaj urządzenie.
    5. Na ekranie telefonu zobaczysz komunikat dotyczący potwierdzenia parowania. Zatwierdź go.
    6. Wszystko gotowe! Udało Ci się połączyć urządzenia.

    Przeczytaj też:

    Jak sparować smartband Huawei ze smartfonem?

    Zanim dowiesz się, jak sparować smartband tej marki z telefonem, najpierw pobierz aplikację Huawei Health.

    1. Włącz w smartfonie Bluetooth.
    2. Upewnij się, że Twoja opaska jest naładowana i uruchom ją.
    3. Otwórz aplikację producenta. Powinno rozpocząć się automatycznie parowanie. Jeśli nie, w telefonie przejdź do ustawień funkcji Bluetooth. Następnie kliknij Skanuj.
    4. Na liście znajdź nazwę swojego smartbanda i wybierz ją za pomocą komunikatu Połącz.
    5. Gotowe, udało Ci się pomyślnie połączyć oba urządzenia.

    Jak skonfigurować smartband Samsung z telefonem?

    Jesteś posiadaczem smartbanda marki Samsung? Z poniższej instrukcji dowiesz się, jak połączyć go z telefonem.

    1. W smartfonie uruchom łączność Bluetooth.
    2. Przejdź do Sklepu Play i pobierz aplikację Galaxy Fit2 Plugin.
    3. Włącz inteligentną opaskę i potwierdź żądanie parowania.
    4. Przejdź do konfiguracji smartbanda, a także aplikacji.
    5. Po paru chwilach uzyskasz możliwość korzystania z urządzenia.

    Planujesz zakupy sprzętu? Kupuj na promocjach w zaufanych sklepach!

    Dlaczego smartband nie łączy się z telefonem?

    Przyczyn jest kilka. Wiedz, że nie zawsze wszystko jest tak bardzo skomplikowane, jak Ci się wydaje. Niekiedy problem rozwiążesz bardzo szybko.

    Powodem niepomyślnego sparowania urządzeń najczęściej bywa nieuruchomiona funkcja Bluetooth lub za duża odległość telefonu od opaski. Zdarza się też, że winowajcą jest stare oprogramowanie i to ono uniemożliwia połączenie ze sobą sprzętów. Sprawdź, jaką masz wersję systemu zarówno w smartbandzie, jak i telefonie.

    Jeśli pomimo włączonego Bluetooth oraz poprawnego oprogramowania nadal nie da się sparować urządzeń, spróbuj je wyłączyć i ponownie uruchomić.

    Czasami potrzebna jest inna aplikacja. Zdarza się to często w modelach marki Xiaomi. Pobierz wówczas inną wersję (np. Xiaomi Wear zamiast Mi Fit) i dopiero wtedy spróbuj sparować oba urządzenia.

    Kiedy mimo wszystko telefon nie odnajduje Twojej opaski, wypróbuj zewnętrzne aplikacje, które pomogą Ci nawiązać łączność Bluetooth. Upewnij się również, że nie masz włączonego trybu samolotowego w telefonie. Ponadto sprawdź, czy smartband nie jest już połączony z jakimś innym smartfonem.

    Oceń publikację
    [Głosy: 2 Średnia: 5]
    Subscribe
    Powiadom o
    guest
    2 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Irena Ela Ciesek
    1 miesiąc temu

    Mam opaskę Band A2 – 0 47 i w żaden sposób nie mogę jej ustawić mam na niej tylko blutu i nazwę opaski i to wszystko nic nie mogę zrobić

    Eugeniusz
    4 miesięcy temu

    M5 smart telefon nie mogę ustawić godziny.